بستری استفاده ضروری برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بستری استفاده ضروری برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی

پرسش: هنگامی که بهترین زمان برای درمان بیماری های کلیوی است؟ در آغاز این گفت و گو نشان دهنده احساسات بسیاری از بیماران. شما پشیمان خواهد شد که تصمیم اصلی برای درمان بیماری های خود را نمی زود؟

خوب، اکنون ما برخی از مزیت های ضروری بستری بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در حال حاضر.

به همین دلیل توصیه می کنیم که یک بیمار به دلیل بیماری کلیوی که بستری شدن در بیمارستان دارای مزایای غیر قابل تعویض خود را در بیمارستان بستری. در اینجا ما را انتخاب کنید را به شما معرفی دو جنبه است.

در مرحله اول، ترکیبی از یک معاینه فیزیکی و بالینی

شما ممکن است توسط این نقطه به تعجب واداشت. بیایید نگاهی به یک مثال.

اگر شما یک نظرسنجی برای سطح کراتینین سرم در بیمارستان، و پس از نتایج شما، دکتر گفت: "چه می خواهید به انجام یک نظرسنجی از کراتینین در سرم؟" شما چه می گویند؟

چگونه به مطالعه و چگونه به درمان این بیماری با یکدیگر در ارتباط است. در غیر این صورت، شما فقط امتحان کنند، اما بیماری را درمان نمی، بیهوده برای بازیابی این بیماری است.

دوم، از مزایای ساکنان

برخی از بیماران ممکن فکر می کنم که آنها می توانند دارو در خانه را، به طوری که آنها بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان. با این حال، شما باید نقش پزشکان در برنامه ریزی برای تنظیم دارو در به موقع، اگر شما با شرایط اضطراری دیدار را درک کنید.

مقررات پزشکی نیاز به با توجه به پاسخ بیمار بعد از دارو برگزار شود. بنابراین، درمان استفاده شود ممکن است بزرگترین اثرات درمانی است.

در مقایسه با بستری شدن در بیمارستان، اگر شما را به خانه پزشکی، که می تواند رخ دهد، برای مثال، پروتئینوری عود و ادم، تهوع، استفراغ، و غیره برخی از بیماران آنها در حال حاضر تجربه کرده اند.

بنابراین، بستری شدن در بیمارستان به بیماری کلیوی را بسیار مهم است. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد بیمارستان ما و روش ما، لطفا پست الکترونیکی به Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707 ارسال و یا در یک پنجره برای دکتر آنلاین ما رایگان تماس بگیرید. از خودتان مراقبت کنید، لطفا!





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: